Fruktansvärt dålig kombination.

Igår efter skolan åkte jag till L för att promenera ner på stan. Vi spanade i skyltfönster, beställde sushi och köpte godis. En bra uppladdning för idolkväll.
Och jag säger som Laila; "Waaaaaaaaaaa! Eriiik!"
Fy tusan va bra han är.

Nu är det jobb som gäller. Jobb, tentaplugg och halloween är inte den ultimata kombinationen känner jag. Varför ska allt hända precis samtidigt jämt. Inga alternativ man gärna vill behöva välja mellan. Förmodligen vill jag inte sitta och plugga på en lördagkväll så vi får se vart det bär av, dock utan kostym, sånt trams hinner jag inte med. Men tydligen räckte det med en orange socka för att vara välkommen så det ska nog ordna sig det här.
Jag tror helt enkelt att jag lämnar tentaplugget idag, så har jag bara två saker att tänka på. Jobb och halloween! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0