Galet trött efter en vecka på helspänn.

Galet vad trött jag är. Det är som att sålänge kroppen är i full fart känner man ingenting men såfort man slappnar av stänger orken av sig själv och man känner verkligen hur matt man är.

Nu har jag precis ätit skorpor med mjölk, alldeles för många skorpor men det var så länge sen och dom är så goda, så nu är det dags för sängen.
Men jag har ändå haft en bra dag idag. Tentan är gjord, även om den inte alls var så som jag hade förväntat mig. Jag hade pluggar på helt fel saker, mest räknat tal och memorerat formler och tentan bestod nästan enbart av teorifrågor, så jag hoppas jag lyckades svamla till mig tillräckligt med poäng.

Sedan åkte jag ner en sväng på stan, tog en kaffe, hittade ett par lack-tigts (äntligen), sa hej till S, njöt lite i solen för att sedan bege mig till epp'n (efter plugget pub) med J och A och massa andra. Trevligt att äntligen få ses allihopa igen.
Myskväll i soffan med chips och dipp avslutade kvällen.

Nu ska jag drömma söta drömmar och längta till sittningen imorrn. Det kommer bli så himla roligt. Jag är taggad till tusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0