Grupparbetet suger musten ur mig.

Vi skulle träffas 12 idag. Jag och J gick till skolan lite innan för att få lite läsning gjort. Klockan 17 slängde vi in handduken för då slutade hjärnan fungera. Hungrig som tusan och fortfarande med alldeles för mycket kvar att göra. Idag har jag varit en dålig gruppmedlem, inte okej att vara sådär oförberedd och inte kunna bidra. Jag ska verkligen försöka styra upp de här, bättra mig, jag lovar.

Äntligen har jag ätit mat, ätit efterrätt i form av den choklad jag hade kvar från igår, och väntar nu på att energin ska återkomma. Sedan blir det en sväng i gymmet med L. Det ska bli så skönt att få tänka på något annat en stund.

Och den där helgen som snart är här är såå efterlängtad nu vill jag lova. Jag är ledig och nästan helt oplanerad. Det kan ju bli hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0