Har jag råd? - Nej det har jag inte!

Jag sitter här framför idol, med min godisskål och min dator. Just nu är jag lite otålig, jag väntar på att Erik ska sjunga, haha. Jag är som ett sånt där hysteriskt fan som skriker och gormar! I mina ögon är han bäst!

Annars har de varit föreläsningar hela dagen, jag blir inge klokare. Vi räknar på aktiers värden och företagsvärden med en massa olika metoder och jag hålle rinte reda på någonting alls. Jag förstår inte riktigt hur det här ska gå. Många timmars nötande kommer det att behövas. Frågan är bara när? hela den här helgen kommer ju gå åt till jobb, lite ärenden, tvättning och städning.

Efter föreläsningen skulle vi ner på stan och leta en jacka till mig. Jag var hungrig och tittade på typ allt annat utom en jacka kändes det som. Jag hittade visserligen en fin som jag la undan, men de va inte riktigt vad jag letade efter så frågan är hur jag ska göra?! Jackor hit och dit är ju inte det billigaste och jag skulle behöva en varm och lång också! Har jag råd med två verkligen? Svaret är ju nej.. pengarnas problem. Köpte ju ett par vantar helt i önödan också då jag trodde mina var borta med de visade sig att dom låg utanför bilen i garaget. 150 kr är mycket pengar för en student. Rik och berömd, det är ju det jag önskar mig.
Fick iallafall god middag på Allstar med familjen efteråt och det va trevligt. Tror de va första gången hela familjen gick ut sådär. Det måste vi göra fler gånger!

Och jag som inte hade tänkt mig ut på krogen i helgen börjar känna mig lite smått taggad. Tjejerna från gamla klassen verkar ju ha tänkt sig ut imorrn och jag saknar dom! Det vore ju himla kul att få träffas lite. Om bara näsan inte blir snorigare så hoppas jag att kroppen orkar med en utesväng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0