Hur går jag vidare nu?

Jag är helt uppgiven. Jag förstog inte ett ord. Vad hände? Hjärnan är fullproppad och tom på samma gång. Den här föreläsningen var som en endaste käftsmäll!! Hur går jag vidare nu?

Och vad gäller min såkallade framtid lämnar jag numera den åt slumpen. Jag kan helt enkelt inte välja precis nu så jag glider in i vårterminen på ett bananskal och hoppas att det kommer bli hur bra som helst. Jag kommer ju inte gråta om jag måste läsa statistik direkt! (snarare hoppas) :)

Jag har numera också tillgång till en skrivare i lägenheten vilket är otroligt underbart. Den gick varm igårkväll kan jag lova. Så nu slipper jag ringa och flörta med mina kära klasskamrater för att få åhörarkoppior och diverse annan information i handen.

Annars är det mesta ganska bra... jag håller visserligen på bli förkyld, näsan rinner, men än har jag orken kvar så jag hoppas det inte blir värre än såhär. Och vad gäller helgen ska jag jobba (som vanligt känns de som), så jag funderar starkt på att ta en hemma-liggar-helg och bara ta hand om mig själv. Tror inte jag minns sist jag gjorde det?


Kommentarer
Postat av: Linda

Egentligen inget för min del, men min pluggkompis har en tuff period. Förra veckan dog ju, som du vet, hennes bästa kompis pappa. Denna vecka är hennes killes pappa försvunnen. Vissa råkar verkligen ut för allt!

2009-10-16 @ 09:26:46
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0