Idolkväll med tjejerna.

Jag bjöd in mig på idol med tjejerna, marängsvich och popcorn, popcorn med dipp ska tydligen vara en bra kombination. Riktigt mysigt, och jag inser att jag verkligen saknar klassen. Tjejerna och alla andra härliga figurer som jag inte träffar längre. Att styra upp en kväll med gänget låter som en toppenidé.
Tove var bäst, Erik får skärpa sig till nästa gång. Han var bra, men han kan bättre. Han är iallafall fortfarande kvar i tävlingen så jag är nöjd. :)

Annars har jag irrat omkring på stan idag, hittat en klänning och lite andra smågejer fastän jag inte skulle köpa något alls. Åkt bil med S, vilket äventyr det är. Fått äta tacos i sävar och spelat kort med familjen. Försökt plugga, men insett att jag faktiskt behövde en ledig dag.
Och nu är dagen slut och jag ska gå och stoppa papper under plingklockan så att inte lillebror väcker mig 6 imorrnbitti när jag verkligen behöver sova.

Vi ses imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0