Ingen stålkvinna.

Det är mycket nu. Jag är ingen stålkvinna även om jag ibland försöker låtsas. Min kväll slutade inte alls som jag hade tänkt, och jag hade så mycket jag skulle hinna med... Några tårar senare sjönk motivationen i botten.

Men en liten uppdatering iallafall... Lördagen blev en kanonkväll. Först en liten tjejträff hos A (vilka toppentjejer ni är alltså) innan vi gick vidare på fest på tvistevägen. Världens minsta lägenhet med alldeles för många människor gjorde inte så mycket då vi dansade och tjoade på den lilla ytan som fanns att tillgå. Sedan en sväng på Corona för mer dans. Jättekul hade vi! Inte lika kul att kliva upp på söndagen för att masa sig till jobbet dock.

Och jackan jag hittade köptes, den är fin! Jag hoppas jag kommer trivas i den.

Ligger efter nått enorm vad gäller läsandet, men när sinnesstämningen inte är som den ska blir det så svårt att koncentrera sig. Jag hoppas att jag hittar ro snart, både för min egen skull och för mitt studieresultat. Och jag tror det enda som kommer driva mig igenom den här veckan är att jag är ledig i helgen för första gången på ett antal veckor och jag ska verkligen inte göra nååååånting vettigt. Bara ta hand om mig själv och träffa glada människor (förhoppningsvis) och må bra. Jag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0