Musik är livet.

Musik är livet. Så underbart att bara sitte här i lägenheten, alldeles själv, tända ljus, dricka thé, lyssna på underbara låtar, låta tankarna bara flyta, inget ältande eller grubblande, bara skönt och avslappnande.

Jag har försökt klura ut vad det ska bli av mig när jag blir stor ikväll... om det ändå fanns en kurs som hette "Rik och berömd"!? Men det verkar inte se så ljust ut och vi ska ha valt innan den 15 vilket innebär en dag kvar. Jag som var så säker på att jag ville ha praktik, allt var ju uppgjort, jag visste precis, funderar nu på om de där med praktik kommer innebära mer slit och tid än vad jag faktiskt kommer uppskatta det?! Det är svårt, det är så mycket jag skulle vilja... statistik vill jag ju också läsa! de borde jag läsa nu! och den där beskattningsrätten är jag inte alls sugen på, aldrig mer juridik lovade jag ju mig själv, men den kommer nog behövas. Suck. Vad ska jag egentligen ta mig till?

Men som sagt, både framtiden och plugget är lagt åt sidan. Nu bara finns jag i nuet, dricker mitt thé, äter mitt godis och lyssnar på all ny underbar musik jag blivit tipsad om. Tror det blir till att skapa en ny spellista med alla nya guldkorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0