Rivstartade med plugg redan vid 8.

Gick hemifrån klockan 8 imorse, frivilltigt, till skolan... obegripligt, men ja nu jävlar ska jag fixa de här! Fick sällskap av C efter en stund och även om jag inte kom så mycket frammåt så lyckades jag hålla mig koncentrerad ända fram till 11.30 då magen skrek lunch med stora bokstäver. Inte så illa tyckte jag.

12 kom resten av gruppen så nu har vi förberett allt inför tordagens redovisning och opponering. Mallan hade dessutom med sig världens godaste kladdkaka som vi mumsade i oss. Dagens bästa
Så imorgon får jag hela dagen till plugg på egen hand vilket känns grymt skönt. Jag ska traggla formler som bara den, och sedan öva in mina redovisningsrepliker. Full fart bara.

Klockan 15 ropade magen efter mat igen och då tycke jag faktiskt att jag förtjänade en paus. Så nu har jag precis ätit, pasta med lax och spenat, och laddar för ett pumppass på iksu med A. Den här träningen har jag sett fram emot hela dagen.
Undrar om jag kanske måste traska iväg på ica en sväng åxå? tenta-plugg godis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0