Tenta-godiset är inhandlat!

Sista dagen innan tentan. Det blev en kort dag i skolan idag, för sen skulle de inervjuas. En ekonom skulle intervjuas om alkoholvanor typ, och den någon blev jag. Specielt utvald, haha. Och spelas in på band. Man låter ju så konstig på band. Men de gick okej och kul att träffa V, det var länge sedan. Hoppas hon kan göra nått bra av allt mig blajande.

Tentagodis är inhandlat samt nya stumpbyxor till sittningen på lördag. Det är ju synd att man alltid ska lyckas ha sönder som där på ett eller annat sätt. Och så har jag fått pratas lite med A, mycket uppskattat. Hon är så himla go.

Så frågan är vad jag gör nu? Kan jag verkligen allt inför imorrn? Nä, inte allt, men jag har ett hum om allt. Jag är inte jättesugen på läsa precis nu iallafall. Jag skulle vilja skratta lite, villa bort tankarna på nått annat i några timmar, sen sätta mig hemma, skumma igenom allt en sista gång, gå isäng och känna mig lugn, vakna upp, se tentafrågorna och bara känna lugnet och känslan av att jag kan det här, det här är lätt, skriva tentan och äta mitt tenta-godis och sedan börja långhelgen med en öl på eppn. Vi får se hur det går...





Kommentarer
Postat av: Anna

Det är DU som är go:)

2009-10-01 @ 22:13:43
URL: http://annaolofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0