Effektiv söndag.

Vaknade upp imorse, inte de minsta bakis! superskönt! Och vad jag har hunnit med saker... först plugg i 2 timmar, sen på stan me mamma och pappa, handla mat och köpa en lampa. Lampan blev verkligen jättebra, nu slipper jag ha på kökslampan för att kunna sitta och plugga. Perfekt nu när jag går in i tentaplugget, den där tentabubblan ni vet. Jag är väl okontaktbar resten av veckan, så ni vet. Tack för hjälpen snälla ni!

Sedan har jag lagat matlådor, massor med matlådor. Skönt att slippa tänka på det i dessa pluggtider. Och så har jag även hunnit en sväng på iksu.
En dusch på det här så är man som ny...

Och ja, tack maja för igår (ni andra också såklart), mat och sällskap. Jättetrevligt, med finklänningar och allt. Nu är jag jättepeppad på sittningen på lördag. Längtar som tusan. Det kommer bli den bästa belöningen efter att tentan är gjord på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0