Försovning deluxe.

Det visade sig att jag hade ställt klockan en timma för sent. Vi träffas alltid 10 minuter innan vi börjar för att gå till skolan och imorse fick jag ett sms klockan 07.55 när J undrade om vi verkligen började 8. Ja, tyvärr. Det var den snabbaste morgonen någonsin. 5 minuter, upp, på med kläder, packa väskan, kuta ut. Tur vi har en akademisk kvart.
Sen att lektionen var helt värdelös och att vi promenerade hem igen en timme senare kändes ju kanske ännu mer ovärt.

Kom hem, läste klart kapitel 18, tog en powernap.
Nu har jag precis tryckt i mig äggmackor, kort datum så jag tänkte jag lika gärna kunde unna mig dom där sista äggen. Jag är så grymt uttråkad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Sitter mest och väntar på att få kuta iväg till iksu på nått roligt pass. Jag börjar ju faktiskt kunna stå rakt nu efter träningsvärken från afropasset i lördags.

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, jag ser framemot afro :)

2009-09-14 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0