Heja är bra. Heja på alla.

Jag är trött och mätt. Jag känner mest för att strunta i allt vad sysslor heter, disk, skola, allt, och bara slänga mig i soffan och käka godis, helst choklad. Eller B&J hade åxå varit gott. Varför är klockan bara 17?

Hade ännu en irritationsstund på Gösta idag, men grupparbetet går åt rätt håll och på måndag är det inlämningsdags. Sen redovisning. Sen opponering. Men det kan jag ju va nervös för nästa vecka. Vi tog iallafall ledigt imorrn så jag funderar på att ta en hel dags paus från skolarbete, om mitt samvete tillåter. Jag har ju hela helgen med jobb att se fram emot så nått kanske borde göras. Hur som helst så är helgen nära och det gillar vi!

Hade förresten en tanke idag, om alla människor man träffar på dagarna. Jag känner lätt igen ansikten, men sen om jag pratat med personen i fråga eller om jag kan placera varifrån jag sett denne är inte min starka sida. Men jag ler åt den ene, hejar på den andre. Jag undrar hur många man hälsar på som man egentligen inte ens känner? Eller som inte känner igen mig? Jag tänkte på de här för att idag har jag lett och hejat och nickat åt ganska många som är sånna där "osäkra kort". Haha. Fast hellre ett hej för mycket va? Man blir ju glad av ett hej. Hellre ett hej för mycket till någon jag inte känner än att jag missar någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0