Idol och Thé med grannbruden.

Kom nyss hem från Maxi. Jag handlar alltid mer än jag tänkt när jag är där. Idag fastnade jag för ett nytt thé, detox thé med massa örter som ska sätta fart på kroppen och vara utrensande. Jag ska bli frisk och pigg tydligen. Jag gilalr ju att testa sånt där naturtrams så det här ska bli spännande. Ska snart kila ner till grannen och mysa till idol.

Sen blir det hem och träna redovisning. Vi har suttit hela dagen och förberett opponering och just nu känns det som om vårt arbete ligger ganska bra till, jag måste bara greja mina minuter i rampljuset imorrn först.
Sen blev jag ju haffad av "Unga Aktiesparare" på skolan idag innan jag skulle gå hem. Dom stod där och reklamade och jag såg min chans att sno en penna och lite godis, haha, nä men skämt åt sido, jag blev lite nyfiken. Jag fick med mig massor med papper och tidningar och diverse informationsblad hem så nu ska jag läsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0