Kanonkväll

Jag hade en toppenkväll igår. Uppvisning, dans och fint sällskap. Synd bara att allt går lite för fort när man har roligt. Jag var väl inte supertaggad på att åka till jobbet imorse, och än mindre när jag blir sen och sen får veta att vi är en mann kort. Jag tror jag stog som fastväxt på en och samma punkt i 4 lååååånga timmar. Nä, det gör vi inte om tack.

Skulle ha tvättat ikväll, och pluggat, och städat. Jag har sett på Jureka och Ensam mamma söker, käkat Ben & Jerry med benen i högläge. Ajabaja. Men jag har bestämt att jag ska ha en mycket skötsam och duktig vecka nu. Lägenheten ska blänka och jag ska plugga som en toka. Jag skriver de här så vet ni att jag lovat. Kanske är de lättare att hålla löftet då. Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0