Läser och läser.

Jag läser och läser men jag kommer som ingen vart alls. Kanske lite för trött, kanske lite för lite vilja...
Jag käkar lite choklad mellan sidorna och hoppas att jag ska orka hålla modet uppe igenom hela kapitlet. Jag antar att jag måste acceptera det faktum att livet handlar om att ge och ta, ingenting är ju gratis. Igår fick jag världens roligaste kväll, idag betalar jag tillbaka genom möda och slit.

Dom ringde från jobbet idag också, så nu blir det jobb dom kommande 5 helgerna. Jag tog på mig det, bara sådär. Vi får väl se hur mycket jag ångrar mig sen, en ledig helg kan vara så mycket värt, men sen har vi ju det faktum att pengar är pengar och tyvärr livsnödvändigt..


Kommentarer
Postat av: Emily

oj, 5 helger i rad! hur kommer det sig? vi jobbar tillsammans nästa helg! det blir grejtan hejtan! :) sen får vi ta o gå ut tillsammans också!

2009-09-13 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0