Min fredag.

Jag och Gösta (nyvarande lärare) kommer verkligen inte överrens. Han vet inte om det, men så är det. Vi pratar olika språk. Jag försöker på svenska men det verkar gå tungt. Han förstår helt enkelt inte. Han pratar gärna och mycket, men ibland borde han tänka lite mer innan alla ord når dagsljuset. Han är säkert jättesmart, och jag tvivlar inte på hans kunskap, absolut inte, jag bara önskar att kommunikationen var bättre.

Äntligen blev det iallafall helg, och jag är glad att vi beslutade att sluta tidigt för med alla långa dagar och allt PM tänkande står min lägenhet här hemma och förfaller. Så nu när jag har fått i mig lite ny energi ska jag leka med mitt underbara diskberg... "skit"kul...

Och jag borde väl egentligen läsa... men... Nä. Jag ser fram emot kvällen med middag och trevligt sällskap på Allstar istället.

Nu taggar vi helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0