Ny vecka.

Jahapp, ny vecka alltså. Uppe med tuppen, 07.00. Alldeles för tidigt om du frågar mig, jag är ju inte människa sådär tidigt på morgonen. Så räknelektion med en sovande hjärna var ju inte min höjdpunkt den här dagen direkt. Kickstartade med en kaffe, det brukar funka...

Efter lektionen var det dags för grupparbetets början och fastän jag känner att jag kanske är på en betydligt lägre nivå än andra så är jag glad att någon i gruppen faktiskt styr upp. Vi delade upp arbetet så nu har jag suttit hemma och klurat och försökt skriva nått vettigt. Jag är inte jättenöjd med min prestation men vi har en "ord-petare" (som hon själv kallade sig) i gruppen och jag hoppas hon hjälper mig att styra upp de där sen. Lite fakta på papperet har jag iallafall åstadkommit.

Och det verkar som om det blir ett premiärpass på iksu i eftermiddag, A var sugen på stepmuskel och jag är ju inte den som tackar nej till det. Äntligen kanske man får lite ordning och reda på livet igen. Rutiner är bra, sånna ska jag skaffa mig i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0