Sifferkaos i Fridas hjärna.

Jäkla siffror... Ena gången gör dom på ett sätt, och nästa gång på ett annat. Var är logiken? Jag trodde siffror var konkreta grejer, inget trams. Hur tror dom att jag ska fatta om dom inte är konsekventa? Och ena gången ska de va formel, andra gången är det genvägar och tabeller. Jag har så mycket att lära.
Less i huvudet, trött i kroppen. Tur att vi kom överrens om en liten sovmorgon imorrn, för det känns som att den kan behövas, min hjärna la precis av.

Jag hann iallafall få se nyaste avsnittet av Gossip Girl och One Three Hill ikväll och som jag väntat på att det ska dra igång igen. Nu känns det som höst på riktigt. Vardagen är tillbaka. Kvällsfika, thé och massor med serier om kvällarna. Nä, självklart inte varje kväll...

Det blir nog en lång dag imorgon, förhoppningsvis produktiv. Och så ser jag fram emot en tacokväll som belöning på dagens slit! Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0