Sittningsbiljett; check!

Ledig dag idag var ju skönt, även om den inte blev så ledig. Jag tog sovmorgon, slängde i mog frukost och sen var planen att jag skulle plugga. Jag hann inte alls komma någon vart med de förrens klockan blev 12 och jag och J promenerade iväg till skolan för att köpa sittningsbiljett. Äntligen. Den va dyr, månadens absolut sista ören försvann, så nu hoppas jag att det blir en kalasfest med supergod mat, gärna lite lyxig, haha. Jag längtar massor.

Sedan tvätt klockan 13. Och mellan tvättarna har jag läst PM arbeten för att förbereda opponering. Jag har svårt för sånt där, redovisa, opponera, risa och rosa, argumentera och försvara. Tur att vi är en grupp så vi kan hjälpas åt. Och när jag som mest behövde en paus var det som att himlen öppnade sig. J skulle på iksu så min promenad fick bli inomhus.

Nu har jag precis varit på ica och köpt mig en påse nötter och en chokladkaka för lösörena jag hade i min ficka (tur de kommer pengar snart). Så ikväll ska jag unna mig en myskväll.




Kommentarer
Postat av: Anna

Yeees, nu taggar vi för sittning! Men först Majas fest på lördag, kommer bli superkul! Puss

2009-09-22 @ 21:19:15
URL: http://annaolofs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0