Sova med duntofflor?

Jag fröst så mycket inatt att jag inte kunde somna. Klockan 01.00 fick jag lov att kliva upp och ta på mig duntofflor och en fleeströja, för att sedan krypa tillbaka unde rmitt duntäcke. Ska de va såhär nu resten av hösten? Och hur blir det då till vintern? Jag kommer ju bokstavligen frysa ihjäl isåfall. Hua.

Jag har precis kommit hem från skolan och tänkte gå ut och ta lite luft, ventilera all räkning lite, men först ska jag leta upp långkalsongerna! Nu är det dags. Hösten är här på riktigt och jag hatar att frysa. Visst kom den ovanligt fort i år? Eller är det bara att sommaren gick alldeles för fort?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag frös som bara den när jag landade i Umeå igår. Gud vad kallt det är här!

2009-10-01 @ 12:28:55
URL: http://lindie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0