Till stängning.

Det är inte ofta jag stannar på krogen till absolut stängning, men ikväll har jag verkligen dansat häcken av mig och det var så grymt skoj. Jag som tvekade innan jag for är så glad att jag taggade till. Jag har haft en toppenkväll. Och släkten är värst ;)

Tacka vet jag ostmackorna nu! Gud var jag äter mycket efter en utekväll.. är det bara jag eller finns de fler som vräker i sig? som inte nöjer sig med två eller tre mackor utan bara fortsätter utan botten?
En sån här kväl kräver nedvarvning... Jag gör det med musik, Imprint - dubeldrive. Min nya favorit, eller vad man nu ska kalla det.




(youtube krånglar så ni får tyvärr leta fram den själva) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0