Bli när jag blir stor?

Ligger i sängen och funderar på vad jag ska bli när jag blir stor? Förutom rik och berömd då! 
Hur viktigt är det att jag har den ena eller den andra kursen? Hur viktigt är det att jag blir klar precis på mina 8 terminer? Är det värt att läsa i en studietakt på 150 % i ett år? Och är det mer värt att få läsa dom kurser jag vill eller att skriva exjobbet med en toppentjej och inte ensam eller med någon randomt utvald skum typ som jag inte kan lita på? Hm. Livets stora frågor just nu...

Har framkallat lite bilder idag, eller beställt, jag har inte fått dom än. Så snart kommer jag iallafall ha lite nytt på mina nya tavellister. Det känns som om det är dags för lite uppiggning här i lägenheten, nu när det är vår och allt. Jag behöver inspiration, så varför inte börja med att skapa den i sin egen lägenhet tänker jag då.

Nu ska jag ha sömnfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0