Då var det bestämt.

Då var de bestämt. Min framtid utstakad. Inte riktigt så farligt kanske, men ändå av betydelse. Det känns iallafall bra. Accounting till hösten, Examensarbete till våren och eventuellt handelsrätt på distans parallelt med hela skiten. Kommer att bli ett tufft år om det går igenom, men än kan det förändras, Vi får se, vi får se.

Har legat begravd i statistikboken ikväll, jag fattar ingenting. Ett år sedan sist var nog lite för länge för att känna att man är på banan. Men hoppet är det sista som lämnar människan, eller hur var det nu igen?

Aska i luften av islandsvulkanen verkar hålla i sig. Hörde ryckten om att alla flyg skulle vara inställda i upp till en vecka, vilket inte alls vore bra med tanke på att jag ska flyga då! Om en vecka alltså. Jag längtar verkligen efter att få fly verkligheten för en stund, glömma allt vad plugg och annat ansvar heter och bara ta semester. För det är precis vad jag ska ta, semester. Lovley.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0