Mannlig eller kvinnlig massör?

Idag får bli en sån där produktiv dag. Jag måste ju ligga i, vara sådär enormt jätteduktig, om jag ska kunna åka till stockholm under tentaveckan utan dåligt samvete. För ja, planen är att åka till stockholm, och hur kul sällskap blir jag om jag måste ligga på hotellrummet och läsa formler och beräkna sannolikheter. Härlig resa det blir om det ända jag får uppleva är hotellets fyra väggar? Nej, det gå rinte för sig. Så därför är jag duktig. Hoppas det håller i sig, den här duktigheten...

Lektion i förmiddags, ringt massor med samtal, sagt till om sommarjobb, postat brev, bokat massage. Mycket bra. Har kuponger som jag nu ska utnyttja och det blev en helkroppsmassage. Välbehövligt och spännande.

Hon frågade mig om jag ville ha en kvinnlig eller manlig massör... ? Vilken fråga? Eller vad innebär egentligen helkroppsmassage? Jag har ju aldrig provat det så jag tog en kvinna för att vara på den säkra sidan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0