Millencolin till Umeå.

När inte ens partylistan biter på motivationen och kickar igång energin är det illa. Idag har allting gått väldigt tungt. Jag har väl kanske inte varit en jätteglad tjej om vi säger så. Ingen längtan, ingen lust, ingen positivism så långt ögat kunnat nå... förrens nu, nu börjar iallafall humöret att vända.

Stövlarna har fått sig en puts, väskan har börjat fyllas och några sidor i statistikboken har blivit lästa. Kanske är lite "semester" precis vad jag behöver? Det är åtminstonde vad jag intalar mig för att slippa tänka på tentahysteri och obegripliga formler som jag inte förstår ett jota av.

Godispåsen står på bordet, thékoppen på svalning och snart slänger jag mig i soffan för att göra kväll. Sista föreläsningen imorrn, sen slänger jag in handduken i 3 dagar. Lovley.


För övrigt fick jag veta att bland annat Millencolin och Johnossi ska spela på kajen i Umeå under yranfesten i slutet av maj. Hur bra är inte det? Kul att dom äntligen får hit nått som jag lyssnar på!


Millencolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0