Mitt fel?

Brandlarmet i min lägenhet gick just igång! Shit va rädd jag blev. Att det ska vara så svårt att steka? Knaperstekt är väl gott? haha. När jag vände mig om var iallafall hela lägenheten full med rök så balkongdörren på dig gavel och jag viftandes som en toka med handduken under brandvarnaren lyckades tillslut få den att tystna.
Och det blev gott ändå, min lunch alltså! Trots lite bränt i kanterna!

Det händer mycket nu, riktigt mycket. Bland annat så bokade vi biljett till stockholm igår! Det blir alltså av, det som så länge bara varit prat. Om 2 veckor typ. Ska bli riktigt skönt med ett avbrott i vardagen, något att längta till och någonting som kan ge lite engergi inför slutspurten på terminen!

Dessutom känner jag mig mycket piggare idag, jag som varit hängig länge nu. Jag hoppas att det inte bara är för idag utan att jag kanske äntligen blir som vanligt. Jag har boostat mig med vitlök, vitaminer, lax(nyttiga fetter nivet ;) ), vindruvor, thé, sömn.. ja typ allt ja kunnat komma på! Peppar, peppar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0