Soon, very soon.

Jag sliter verkligen som ett djur för att kunna åka till stockholm med gott samvete. Mitt i tentaveckan och allt. Så lite tid och så mycket att göra, men de kommer va värt det. Jag andas plugg just nu, bara 2 dagar kvar. Hang in there.

Det ska tydligen va en "aning" mer sommrigt i södra sverige än i lilla umeå. Haha, eller aning var nog en underdrift. Hur som helst, jag som bara har stövlar på fötterna gjorde en liten tripp på skohuset idag och hittade ett par vita tygskor. Kanske inte exakt vad jag va ute efter men för de priset duger dom mer än väl.




Längtan, stress, nervositet... det är känslokaos just nu. Men man kan inte göra mer än sitt bästa, inte sant?! Så det måste bara fixa sig helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0