Tacka vet jag morgonkaffe!

Tacka vet jag morgonkaffe! Speciellt när man vaknar upp och känner sig helt överkörd. Jag vet inte vad problemet är, men den här förkylningen som aldrig bryter ut ordentligt vägrar som släppa taget. Antingen eller! Kom igen! JUst nu känner jag mig bara svullen och trött, med tjockt huvud och konstig hals. Orka gå och va mittimellan?!?!

Frukost är iallafall gjord och snart ska jag bege mig iväg till bästa L för en morgon/förmiddagsprommis. Synd bara att vi inte fick sol idag! Annars hade allt varit perfekt.
Födelsedagskalas ska jag också hinna med. Grattis J, hoppas du får en kanonbra dag! Sen en sväng till Sävar med bilen jag så snällt fått låna. Sen kommer jag nog bara gå och vänta tills klockan blir 19 och H kommer med planet tillbaka till Umeå. Måste ju hinna säga hej innan jag kryper isäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0