Vilken klant.

Äntligen helg. Igen. Är det inte awsome?

Ska kila ner på stan för ett besök på banken, förhoppningsvis går det fort så jag slipper spendera min tid i kö och väntan. Killen på iksu pajjade ju mitt visakort igår, vilken klant alltså. Jag fick ett hänglås som kompensation. Hm. Okej, han var supertrevlig och bad verkligen om ursäkt men jag blev bara så less. Klant. Mitt kort lever nu på en skör tejpbit, stackars.

Sedan har jag skuttat och jublat åt skatteåterbäringen. Fick ju betala tillbaka pengar förra året vilket inte alls passade en fattig student som mig som inte hade några som helst pengar över. I år blir det bättre, i år klarar jag mig finfint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0