Can´t wait.

Sovmorgon till 9.30 imorse kan ju va de bästa som hänt mig den här veckan. Som en ny människa, det har nästan, men bara nästan, varit kul på jobbet idag. Äntligen. Och jag som sa jag skulle sitta hemma ikväll har ändrat mig. Snart är jag påväg. Snart. Jag har inte träffat en levande varelse utöver arbetstid förrens igår, så att jag fick hänga med på lite skitsnack igår gjorde mig nog gott.

Jag vet inte var kvällen slutar, men jag ska iallafall ta mig ur lägenheten och mingla lite. Jag ska ju trots allt jobba imorrn med. Nivet, "jobba imorrn" är ju min enda tanke just nu. Det är viktigt att påminna sig om verkligheten. 5 dagar kvar. Can´t wait.

Jag vill skicka en tanke till mitt lag åxå (min familj i detta fall), se till att käka en för mig, och vinn skiten! Det är tävlingsdags ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0