Dammsugaren blev mitt vapen.

Vi glömmer de där.

Ännu en jobbdag passerad, bara 5 kvar. Den har varit lång och seg. Och mitt humör har väl inte varit det bästa, speciellt inte efter ett brutalt uppvaknande och ett skutt ur sängen då världens största spindel sitter på väggen ovanför sängen. Aaaaaaaah. Skräck kände jag.

Men humöret och viljan är påväg tillbaka efter en stund med familjen, lite grill och en match i dart. Pappa kom även på att dammsugare borde till och med jag våga använda på spindeln, så projek spindelutrotning löste sig tillslut. Frågan är bara vem som ska tömma den dammsugarpåsen sen? Pax inte jag!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite thé och sista avsnittet på säsong två av Burn Notice. Vädret är ju ändå skrot, och jobbet fortsätter imorgon, så varför inte göra söndagen till en riktig slösöndag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0