Dejavu.

Flashbacks är vad jag får. Dejavu. Jag har gjort detta förr. Jag minns de som igår. Vad kul vi hade. Förväntansfulla. Nu gör jag de igen. Inspark 2010. Det börjar ikväll och inte för att jag inte tror de kommer bli himla kul, för de kommer det, men nog saknar jag min klass alltid, mina vänner, och mina nollor, och den veckan som vi hade då. Den kommer inget att slå.

Jag blev smsutskickasansvarig. Tror inte jag gjort annat än suttit med telefonen i högsta hugg sen jag kom hem. Men det är kul. Tur det bara är idag, och tur jag har gratis sms. Imorgon är det någon annans tur. Det handlar om att ge och ta ni vet. Ha Ha.

Rosa armband (typ som åkbandet på gröna lund, snyggt va?) och legitimation är vad som är obligatoriskt ikväll. Sen är det bara tuta och köra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0