Just not my week.

Min energi är bara slut. Kaputt. Puts veck. Ingenstans. Gömd. Glömd. Otillgänglig. Why? Dessutom finns ingen tid till nått. Jag sover, jag äter, jag jobbar. That´s it. Sen är energin slut och tiden begränsad. Tid och ork. Ingenting funkar, var är ni?

Jag kom hem nu, prick nu. Jag slutade 16.45. Eller jag fick sluta 15 min tidigare för att jag skulle ner på stan och hämta ut bilder i en butik som stänger 17. Jobbar kväll resten av veckan så när annars om inte idag? Sen blev det linne och smycke, himla tidskrävande bröllop (fast självklart ska de bli kul, men prick nu finns inte tid och ork...) och sen på Maxi, mat, varför? Tid och ork?

För att inte tala om pengar. Att få lön i efterskott är verkligen ingenting jag rekomenderar. Dagens diss; lön i efterskott!

Miss negativ och bitter idag. Det är verkligen inte min vecka i veckan. Och inte nog med det ska jag hänga i tvättstugan ikväll. Jippi.



Ps. Fast bilderna jag hämtade ut blev jättebra. Och dagens hiss är sojabönor. Så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0