Pain?

Det känns som att en dag i taget är det enda som funkar nu. Men att hela tiden tänka "jag ska jobba imorrn" är inte alltid jättemotiverande.

Idag har jag iallafallkännt mig lite piggare än tidigare i veckan. Fick va me om en liten olycka på lagret och min arm mår inte jättebra just nu då ett gäng kartonger rasade över mig. Som nissa sa kunde det varit värre, tur att det inte var kap/ger sågar eller nått annat megatungt som stod överst på den pallen.
No pain no gain eller va man säger. Hård som sten. Iallafall på utsidan. Det bjöds på grillade hamburgare till lunch så jag ska absolut inte klaga, för det var nog den godaste hamburgaren någonsin! Ett litet plåster på såren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0