Snurr?

Det blev en lugn helg i helgen, vilket nog är tur för jag har varit snurrig i 3 dagar nu. Det börjar mitt på dagen och sen blir det bättre fram mot kvällen. Det var visserligen värst i lördags, det kändes typ som att jag var full och att hela världen snurrade. Som att jag skulle få migrän fastän de aldrig bröt ut. Bara snurr. Det är mycket bättre nu, men 3 dagar i rad? Bör jag oroa mig?

Jag har iallafall, bortsett från allt snurr, haft en riktigt mysig helg. Sällskapsspel, filmtittande och god mat. Jag känner mig fortfarande inte jättetaggad på plugg, men det är fortfarande en vecka kvar. Insparken börjar ju i veckan och jag kan fortfarande inte förstå varför vi inte bildade en faddergrupp iår med? Det hade ju varit awsome. Jag är taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0