Full fart direkt från start.

Ro och ingen vila. Tenta ena dagen, ny kurs andra dagen. Och ingen dålig start heller vill jag påstå, 3 artiklar ska läsas och skrivas ihop till på måndag, och ytterligare 3 till på onsdag, samt en fet jäkla klump till kurslitteratur har vi där påsidan om. Det tyckte dom var kul!

Jag har inte kunnat sova inatt heller. Jag har legat vaken och räknat ut lönsamhet och värderat företag hela natten. Trots att jag redan skrivit tentan och det kändes som att det gick skitbra! Jag fattar ingenting. Borde inte min hjärna förstå att jag lagt de bakom mig nu, att jag inte behöver göra mer än att bara vänta på att tentan rättas? Skumt. Det där brukar ju hända natten innan en tenta, inte natten efter!

Iksu mitt kära iksu. Jag är glad att jag besökte dig trots att mina ögon bara gick på halvfart. Nu ska jag utnyttja energin du gav mig och vara flitig som en myra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0