Han gjorde min dag!

Imorse när jag gick till skolan hände något väldigt kul. En bil stannade påvägen och någon ropade "Friiiida", och jag tittade mig såklart omkring och såg bilen. Men jag fattade inte riktigt vem de var... men, vet ni! där sitter Fredrik! han som jag inte träffat sen vi gick ut gymnasiet. Vi som umgicks varje dag och i princip gjorde allt tillsammans, pratade om allt, skrattade åt allt, hade diskussioner om allt.

Min bästa vän. Då iallafall.

Han gav mig skjuss de sista tio metrarna till skolan och jag blev så glad av att träffa honom! Han gjorde min dag! Så kul! Han är sig lik, men ack vad mycket som hänt sen sist. Jag hoppas innerligt att vi snart ses igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0