Idag klär vi granen.

Tjohoo. Idag är dagen som jag ska få åka hem till Sävar. Pappa har köpt en  ny gran som dom så snällt väntat med att klä tills jag kommer. Så idag ska vi klä granen, och så tänkte jag baka lite julgodis.
Jag har även packat ner både täckbyxor och vinterskor men när termometern visat kallare än -20 känns det som att jag kanske hålle rmig inomhus.

Lucka 23 öppnades imorse. Dan före dan... tänk att det redan är jul!

På tal om något helt annat, har ni sett "Vem kan slå Filip och Fredrik?"? Det går på 5an nu, och dom får tävla i de mest kreativa grenarna. Jag hade lätt velat prova. Roligaste grenen var nog när de byggt upp en pacman-bana, ni vet spelet där en är en gul boll som ska äta prickar och blir jagad av spöken. En tävlande var spöke och en var packman, instoppad i varsin boll som de sedan skulle rulla runt i labyrinten. Det låter ju hur kul som helst.


 



Kommentarer
Postat av: broder

borde fan komma ihåg några sånna grenar egentligen och ha på våra tävlingar med släkten, när de är vi som får bestämma :D vore ju grymt

2010-12-23 @ 10:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0