Julgransboll = lyckad kväll?

När jag kom hem igår hade jag 17 grader i lägenheten och då ville jag helst bara vända på klacken och åka tillbaka till mamma och pappa.

Men min vistelse hemma blev inte långvarit. Jag bara släppte väskorna på golvet för att rota igenom garderoben efter nått att ta på mig, slänga lite middag i magen, packa partybagen och löpa ner till bussen. Jag missade den! Just typiskt. Men taxichauffören var en trevlig prick så jag hade inte direkt tråkigt påväg till L.

Vin, kortspel, mycke snack och lite dans senare åkte vi till TC för att mingla och dricka bubbel. Supertrevlig, och jag är så glad att ni två gullungar var där med mig. Jag fick visst med mig en julgransboll hem, röd och blank, och jag ser den som ett tecken på en bra kväll!

Idag måste lägenheten städas och väskan packas på nytt för snart åker jag ner till bästkillen i Norrköping. Can´t wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0