Massor med söta karameller.

Bryt ihop och kom igen! Det är så vi jobbar.

Igår bakade jag julgodis, allt med choklad såklart, och det bästa av allt är att få slicka skålen! Massor med söta karameller blev det, och jag köpte extra små formar så man får äta många! Det är roligare med många små än en stor tycker jag.
Sen spelade vi mario och kollade film innan jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette. Jag somnade nog såfort huvudet landade på kudden.

Idag skulle jag plugga handelsrätt, men det är verkligen inte mitt ämne. Svårt och bara en jäkla massa undantag och kryphål. Så istället har jag läst en artikel och skrivit 1,5 sida till den. Mycket bra, en sak ur världen. Tillbaka till handelsrätt nu alltså. Hopp? Finns de hopp för den här tentan? Jag är tveksam, mycket tveksam.

Jag längtar mest av allt till nästa helg då vi ska fira stort! Mycket! Länge! Jag är så taggad. Det kommer bli en hejdundrand lördag här på grisberget! Sötaste tjejen fyller ju år!






Kommentarer
Postat av: sofia

kanon blire! :D

2010-12-11 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0