Reahysteri?

Jag var på bio med fin-familjen igår och såg på Narnia. Riktigt bra, jag gillar ju musen bäst! Jag och lillebror var en aning sega efter juldagens festligheter och kanske inte pratgladaste sällskapet, men ändå mysigt att krypa upp i biostolen med popcorn och 3D glajjer i högsta hugg.

Idag har jag fyndat en klänning på rean och det var faktiskt lagomt mycket folk på stan. Inget hysteri, förutom på Gina såklart. Det är livsfarligt att ens tänka att man ska in en snabbis för där är det alltid brottningsmatch. Jag brukar normalt hoppa över den matchen, men idag gjorde jag ett undantag.
Lunch med familjen och sedan en sväng på Iksu. Kära Iksu, kan inte säga det för många gånger, men så bra du är.

Nu packas väskan och därefter ska jag försöka skriva ett fint litet brev om hur bra jag är, haha. Vi får väl se hur det går?!

Tjingtjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0