Sankta lucia.

Uppdates;

Woho. VG på tentan. Himla skönt. Den tunga terminsstarten börjar ordna upp sig.

Herman bubblar vilket ska betyda att han mår bra, lever och frodas. Han ska tydligen vara god också.

Kursboken damp ner i brevlådan idag, jag som tyckt att det varit lite skönt att inte ha den som ytterligare ett stressmoment. Texten är minimal och layouten är som en manual för ett datorprogram eller nått. Kul läsning?

Julgodiset är slut. Jag frossade igår. Alldeles för gott. Vågar jag baka en omgång till?

Jag fick även se ett luciatåg idag. Det var ett par år sedan sist. Kanske inte det bästa luciatåget jag sett, men mysigt med lite julstämning. Det börjar ju närma sig nu.
Jul, jul, strååååålande jul....

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0