Skitdag!

Jäkla skitdag har jag! En sån där dag som bara prick allt går fel! Jag vill bara att den ska ta slut fort och helst nu! Sen jag kom hem från skolan har skitsak på skitsak inträffat och jag bubblar av ilska, orkeslöshet och stress. Droppen som fick bägaren att rinna över var nog när jag spiller ut olja över hela köksgolvet och hur jäkla lätt är de att torka upp??!! Skridskobana är vad som blev av golvet och där har jag legat och torkat och skurat. Och insett hur otroligt äcklig lägenheten är.

Dagens julklappsönskning : städhjälp så att lägenheten blir som ny. För jag orkar verkligen inte ta tag i det själv! Stressad som en jäkla tok över alla uppgifter och dubbla kurser gör att jag får spel bara av att mobilen tjohoar. Jag längtar till en ny dag. Och jullov. 2 veckor till sen är det över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0