Spontanshopping.

Hemma efter en trängsel som minsann inte var att leka med. Anar att alla tänker lika och julshoppar i sista sekund. Dessvärre kom jag bara hem med en julklapp, resten glömde jag helt bort då jag var fullt upptagen med att spontanshoppa en julklapp till mig själv.

Eller så spontant var de kanske inte, jag har pratat om det länge nu. En klocka iallafall. Den jag har kostade 30 kr och läderbandet är så fult så jag nästan skäms när jag har den på mig. Nu blev det en helt i metall, med en jättestor urtavla. Inte prick en sån jag hade tänkt, men jag gillaren. Och jag är glad att armbandet på den gick att justera till att passa min minimala handled (vilket annars brukar vara ett problem).

Nu ska jag packa ihöp alla grönisar och pallara mig ut i kylan. Vinflaskan får såklart åka med.

 
Detta vin åker med mig ikväll. Ganska sött och väldigt lättdrucket. Bäst på sommaren, men en stående favorit som aldrig slår fel. Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0