Starkast vinner.

Är en riktig trötter efter gårdagens galej och fick mig ett blåmärke på köpet. Så dagen har varit totalt oproduktiv. Jag har legat i soffan och sett reprisen av Robinson. Vilket rävspel det där är alltså. Det borde bara vara tävlingarna som avgör, starkast vinner.

Och Herman min Herman. Äter socker som ingen annan. Idag är dagen då han ska vandra vidare, jag vet bara inte riktigt hur det ska gå till då jag inte orkar röra mig en millimeter.

Börjar bli lite nervös inför imorgon också, men jag ska försöka göra som mamma sa och gå in utan förväntningar och med inställningen att det är en kul grej. Så får vi se hur det går.

Ensam hemma på 4an nu, typisk julfilm. Som jag längtar efter att få åka hem till familjen nu! Bara några dagar kvar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0