Tentadax!

Jag hade mycket hellre åkt till stockholm och gått på julkalas än att skriva tenta idag! Himla typiskt att allt ska hända exakt samtidigt! Det hade varit så kul att få träffa allihopa. Men jag hoppas såklart att ni får en tokmysig tripp med massor av skratt!

Själv sitter jag och memorerar sista formlerna. Lite knäppt att man får en formelsamling men att alla formler inte finns med. Det är inte lätt att hålla reda på vilka som man måste trycka in i huvudet och vilka som man kan lämna. Sen ska jag väl bara vänta... eftermiddagstenta är inte optimalt!

Har iallafall fått sällskap på en prommis till ica, och kom hem med en massa glädje-energi. Tänk att så lite kan göra så mycket. 


 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0