Allt kommer att bli bra.


Tentan skrevs efter mycket lång väntan. Sista frågan när huvudet var trött och magen hungrig och jag inte ens kunde hålla reda på den enklaste mattematik med plus och minus lämnade jag in tentan och kände att jag gjort mitt! Det var en lite jobbig tenta tyckte jag, men jag tror att jag kommer ha fixat den och det känns skönt.

Ledig helg. Varken jobb eller plugg. Fredagen bestod av hockey och minipingis. En lördag på stan vilket innebar att jag äntligen fick köpa mina nya träningsskor som önskat mig redan till jul. Samt en kväll som vi trodde skulle bestå av melodifestival men slutade i total fest.

Inte lika pigg i dag kan jag säga, jag har legat i sängen med ett huvud som jag helst velat kapa av. Men ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. En krasch som jag gärna helst vill glömma.
Jag tvingade mig dock iväg på ica för en stund sen för att köpa lite godis och påvägen dit ser jag den här skylten som jag tyckte var väldigt passande. Det var nästan precis vad jag behövde höra, av mer än en orsak.




                                                                                                                           

                                                                                                   Jag kommer att sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0