Bra fråga.

Jag börjar inte förrens kl 13 idag, så vad tusan gör jag uppe klockan 8?
Bra fråga. Jag kunde som inte sova inatt, eller jag var som inte trött, bara vaknade hela tiden och va pigg. Så jag tänkte att jag skulle ta en mogronprommis och renskriva mina anteckningar. Duktig. Har precis kommit hem från promenaden. Första 20  minuterna var helt okej, men sen började snöstormen och mitt ansikte blev bara rödare och rödare. Jag gick hem. Men det var skönt att piggna till med lite frisk luft.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla nyheterna innan jag börjar skriva. Mysmorgon.

Förresten, kollade första två avsnitten av dexter igår. Alla säger ju att det är en sån kanonserie. Finns en viss risk att jag fastnar faktiskt! Galen och genomtänkt. Jag ska absolut ge den ett par avsnitt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0