Hektisk början, underbart slut.

Gårdagens morgon började något kaotisk då min modiltelefon fick för sig att bokstavligt talat dö och väckarklockan inte ringde. Jag vaknade och tyckte att det var lite väl ljust ute och det visade sig att jag försovit mig. Tur att man har goda vänner och väldens bästa pappa. Fick småspringa till skolan, men jag var inte en minut sen!

Resten av dagen var något seg. Föreläsning och sedan lite renskrivning av anteckningar. Det går dåligt för mig med skolan nu. Jag försöker verkligen, det är inte att jag inte lägger ner tid, för det gör jag, men det går liksom inte in. Jag förstår inte helt enkelt...

Dagens räddning blev när mamma bjöd på middag. Alltid mysigt att åka hem, även om det bara blev för någon timme. En prommis till ica, film, pacman, snöbrottning och en massa skratt avslutade min dag. Alltid härligt att få krypa isäng som en glad tjej (och iof en aning snöig igår).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0